Wednesday, December 30, 2009

suka duka taun 2009

esok dh taun baru....hope taun 2010 nie beban aku x byk sgt...aku nk fokus study aku...and x lupa gak gf aku,aku nk jga dia elok2...wlau sibuk mana pn aku taun depan,aku akan tetap cari waktu tuk dia...hanya dia kat hati aku...hanya dia gf aku...aku xkisah klau org nk ckap aku nie syok sendiri...owh ya,taun depan aku akan masuk polimas,jitra....heee...dekat ngan umah aku...td g UiTM,g jmpa lecture and PA aku...then aku jmpa En. Iderus,pengajar kokurikulum aku...mulai skrng,UiTM hanya tnggal knangan je bg aku...but,klau aku free,aku aku g gak melawat lecture,PA n En iderus...act,ramai ag lecture yg aku nk jmpa but dia cuti arinie...maklum la,minggu depan dh start kuliah...taun nie gak taun aku yg paling aku x dpat lupakan...aku dpat knal adek2 aku,aku dpat kwan baru...mmg best...yg aku xleh lupa adalah pd 19/11/2009...aku jmpa ngan blogger gurl aku...she 15 but cara dia x mcam 15...i like the ways she care about me,her love...seyesly aku mmg terpikat kat dia...and aku dh mula nk fikir psal nk tunang 5 taun ag...maybe it just my dream but i will chenge my dream to reality...huhu...aku xleh lupa pandangan mata dia,smpi skrng pn aku xleh lupa n aku xkan lupa...i hold her hand on the day i meet her,i like her smile...credits to paan coz sudi bwa aku g ipoh...aku juga xkan lupa 4/12/2009...owh ya,taun depan aku xkan sambut bday seorg2 ag sbb aku akan smbung bday dgn dina or nama panjang dia Irdina Qasrina binti Mohamad Shaukhi...dia nie anak sedara aku...so,start 18/02/2010 aku xkan smbut bday aku sorg2 ag...heee...byk ag nk tulis but aku ada keje nk kna settle...aku keje kat cc nie pn smpi 3/1/2010 nie je...then aku akan balik kedah... :)



to nurul faizah
ayg,text abg bila dh dpat phone...i miss u so much...i feel my life empty without u...

No comments:

Jika kau mengerti.

Jika kau mengerti. Apa yang telah aku lalui selama ini. Menempuh dunia yang besar ini seorang diri, Membawa hati yang telah dilukai...