"kalau aku boleh buat orang di sekeliling aku gembira,aku juga akan gembira walaupun aku sebenarnya derita"

aku tulis apa yg aku rsa,apa yg aku alami n apa yg aku rsa berkaitan ngan aku wlpn bnda tu ada kna mngena ngan org lain..

Saturday, May 7, 2011

kenapa kenapa kenapa??.

ini antara pepatah yang aku tak berapa nak setuju
bukan xske tp tertnya tnya kenapa and macam mana bleh tercipta pepatah nie.

bagai kacang lupakan kulit
kenapa kacang yg dipersalahkan??.
kenapa tidak oren??.
kenapa tidak durian??.
cian kacang dipersalahkan..
bukan kacang yg tinggal an kulit..
tp org yg kupas kacang tu yg ptut dipersalahkan..
bukan kacang..

tak mahu pisang berbuah dua kali


nie satu lagi?.naper orang slalu ckap ayat2 camnie??. 
"aku xmo pisang berbuah 2 kali"
law aku, aku ske, bkan je 2 kali, 3 4 kali pun xper..
bleh makan/jual byk kali 



just fun fun k..xmo amik seyes sgt.. ^_^

1 comments:

Rafidah Farhana said...

sebab kacang dengan pisang gila glamer!

kalau tak mesti dia mintak tukar 'durian' ke.

kan.kan.kan?