"kalau aku boleh buat orang di sekeliling aku gembira,aku juga akan gembira walaupun aku sebenarnya derita"

aku tulis apa yg aku rsa,apa yg aku alami n apa yg aku rsa berkaitan ngan aku wlpn bnda tu ada kna mngena ngan org lain..

Saturday, September 25, 2010

ketensionan melampau

..aku xtahu nk mulacamna..tp aku mmg dh tesion tahap gaban nie..aku xnk tunjuk muka la..segan..huhuhu..


post kali nie aku xnk citer byk..aku nk citer psal ketensionan aku kepada streamyx..huhu..dh dkat 2 ari aku xleh on9 kt umah..ssah aku nk BW..ssah aku nk check email..ssah nk berkomunikasi gan kwan2 aku kt uk,us,china,india,afrika, mahupun artatika..x up2date wlaupan kejap..minda aku jadi lemh..dan aku mula xleh nk fokus study..huhu..besar btol effect bila xleh on9 nie aku.. :(( ..mmg sedey r..

8 comments:

kerangRebus said...

lek lek.. i gune bodband :)

Muhammad Shukri Che Lah said...

law bodband xper la.. =)

My TeRrIToRy... said...

sabar..sabar..kit apanggil karam singh walia kasi terjah itu TMnet...mau kerja ka tak mau kerja..rumah aku..aku dah report dekat 2 tahun..kat sini tak de kabel internet..padahal kat area gombak...tak de apa2 tindakkan pun..rasanya nak kena tunggu buat report polis kot..

M a W a D D a H said...

dasat tul effect die erk kalu xleh online...

Muhammad Shukri Che Lah said...

heee..mmg dasat.. =)

diana said...

memang le..
bila sehari tak dapat online
rase tergedik2 je jari ni..
hahaha..
rase nak makan orang je..

maCy said...

lek ea.. macy ni ade j bb, tp hmpeh gak.huhu

Stubborn Gurl said...

try la pki opera mini mobile..free tade masalah nk cek email..