Saturday, December 25, 2010

bittersweet :) :(

hmmm..ntah la..lam mnggu nie byk yg jd..aku dh cam fed up ngan sesorg tu..hmmm..nk ckap tp t makan hati plak..biar je la aku yg pendam..

smlm adek syu call..pkul 1 pagi lebih law x slap..dia blur dgr suara aku cam gurl..heee..act aku xshat sgt..batuk2 n sakit tekak..smbng ngan syu lam 20 mnit..bdw,

HAPPY BDAY SYU..WISH U ALL THE BEST.. ~\\d[^_^]b //~

smlm gak aku risau sal adek lia n fiq..hmmm..come la guys,korg dh besa..msty trust each other..smtime kita nk gak enjoy ngan mmbr2 sndiri..xsmsty nyer kita dok ngan mmbr2 sndiri kta lupa org yg kita syg n cinta..but..abg xmo slah an sapa2..but bg la msa tuk diri sndiri ngan mmbr2 gak..ada benda yg kita xleh nk kongsi ngan bf/gf msing2..bukan nk berahsia but tuk jga hati msing2..utk elak an mslh..

pesan abg tuk fiq..
fiq,lia tu syg n cinta fiq..cuma dia nk have fun ngan mmbr2 dia gak..fiq kna la bg ruang kt lia n mmbr2 dia sma..trust her..fiq dh besa..tnjukkan sikap matang..


pesan abg tuk lia..
trust him..tell him the truth..abg pham niat lia tu..lia nk jga hati fiqlia pn dh besa..bleh fikir mna yg baik n mna yg buruk..


abg dh dgr dri pihak lia n pihak fiq..abg xslah an sapa2..semua slah pham..skrg nie hope korg bleh bincang baik2..jgn gaduh2..xsyg ke hbngan korg tu??.bukan sehari 2 but dh berbulan kowt..korg ptut dh knal hati budi msing2..

abg doakan korg elok bhgia..xmo gaduh2..xkecian ke kt abg??.korg ada gak org tuk dicintai n mencintai..abg nie??.dok cinta org je,org mna ada cinta abg..ptut korg syukur hidup korg x jd cam abg..hmmm..dh la.. (start crying)

No comments:

Jika kau mengerti.

Jika kau mengerti. Apa yang telah aku lalui selama ini. Menempuh dunia yang besar ini seorang diri, Membawa hati yang telah dilukai...