Monday, December 23, 2013

chaiyok2!!.



8 hari lg paper first..hehe..study dh skit2..mood study dh mai..tp xde la slalu..skrg nie tgh jga cafe akedemik UTHM..so, smbil jga, smbil study (plus smbil blog walking)..hehehe..td dh call my mum, my mum ckap nk g kl esok..uwaaaaa, xdpat ikut..dgr ckap skali ngan abg2 aku smua gerak g kl..aku bleh je nk g kl, tp better aku kt johor nie study dlu..nnt lpas abes exam final, aku nk g melancong ke ipoh and jumpa sorg kwan, nama Nuraisyah Khor Abdullah ..itu pun klau Allah izinkan.. :) ..before nk ttup bicara kali nie, nk share beberapa quotes.. :) :)






haaa, sebelum terlupa, yg pasal jodoh2 nie..rsa cam dh give up..biar la aku bina kerjaya dlu..tp klau ada gurl yg mampu ketuk hati aku nie, aku akan ......... :)


No comments:

Jika kau mengerti.

Jika kau mengerti. Apa yang telah aku lalui selama ini. Menempuh dunia yang besar ini seorang diri, Membawa hati yang telah dilukai...