Monday, April 20, 2015

i try to change

hmmm..hari berlalu semakin mencabar..semakin dewasa aku, semakin aku belajar mengenali dunia..dunia yg kejam pada org seperti aku..yg tiada kepentingan ditingalkan..terlalu byk org yg berpura pura baik hanya untuk kepentingan sendiri..

aku tahu aku harus tabah menghadapi dugaan hidup nie..selagi aku mampu bersabar, aku akan bersabar..tp jika thap kesabaran aku telah melebihi batas, aku akan berdiam dan tidak akan melayan org lg..

aku dh puas jga hati org..hati aku seperti tiada sesiapa peduli..mereka trtipu dgn senyuman aku, gelak tawa aku..

"senyumlah walau dunia tak seindah rupa"

No comments:

Jika kau mengerti.

Jika kau mengerti. Apa yang telah aku lalui selama ini. Menempuh dunia yang besar ini seorang diri, Membawa hati yang telah dilukai...