Tuesday, April 21, 2015

kesepian

hujan di luar seakan akan memahami kesedihan aku..bila org sedih, aku ada dgn org yg memerlukan..tp bila aku sedih, bayang2 aku sndiri turut tnglkan aku..

semakin aku hndak brubah, semakin byk dugaan yg menimpa..di bumi johor aku kesepian, hanya aku yg memahami aku..

masih lg mnungu si dia..mungkin aku yg beria ria mau kan dia tp dia sdkit pun tiada prasaan kepada aku..kenapa aku perlu dihukum sdngkan lelaki lain yg tnglkan dia, yg patahkan hati dia, yg hncurkan hati dia dan main2kan hati dia..krnapa aku yg perlu tngung bnda yg aku tidak buat..

jgn tnya mngapa aku mencintaimu..aku pnya jwapan sndiri dan kau aku dpat jwpan itu jika kau menerima aku..

aku sudah letih mengejar cinta..aku ingin brhnti tp kau kata aku pula tidak serius..aku mahu mengejar tp kau pula kata kau serahkan pada jodoh..apa yg harus aku lakukan?.hmm jujur aku syg kamu tp aku tidak tahu jalan mna yg aku harus pilih untuk dpatkan mu..

No comments:

Jika kau mengerti.

Jika kau mengerti. Apa yang telah aku lalui selama ini. Menempuh dunia yang besar ini seorang diri, Membawa hati yang telah dilukai...