Thursday, November 5, 2009

dugaan lagi....

....hurmmmm...aku dh agak cam ada yg x kena ngan minggu nie...it start with my money stuck in CDM...then aku ngan adeq aku cam dingin je...mslh nk bayar sewa umah...then arinie tayar motor aku yg aku naik pecah...esok pe plak???..maybe mati kot...






...arinie sperti biasa aku bgn...aku x dpat tito smlm...byk bnda yg aku fikir...aku kuar umah pkul 7.00pg...g pantai bersih,lepak kat situ sorg2...tenangkan fikiran...then aku balik...odw nk balik tu,tayar motor aku naik pecah...slamat time tu aku x bwa laju...klau x,mmg x smpat la aku tulis blog nie...aku call paan,igt nk suruh dia amik tp aku lupa dia kna msuk dewan exam b4 8.15pg...great!!!...now aku stuck tepi jalan...then ada la sorg india nie tnya aku psal pe...aku ckap tayar pecah...dia nk tlg p aku ckp xper la...then ade sorg abg melayu nie dtg...dia tlg tukar an...then kna plak bayar rm15.00....adeih...duit lam wallet ada rm3 je...then aku sruh la abg nie ikut aku balik sbb aku nk amik duit...slamat dia ok...smpai kat kwasan umah aku...aku pnjam duit kak alia dlu...then bayar la kat abg nie...skrng nie aku dh hutang kak alia rm15.00...bila la duit aku kat bank tu nk dpt blik...i need i a.s.a.p...xkan aku dh mati baru nk dapat balik???

No comments:

Jika kau mengerti.

Jika kau mengerti. Apa yang telah aku lalui selama ini. Menempuh dunia yang besar ini seorang diri, Membawa hati yang telah dilukai...