Monday, November 30, 2009

langit dan bumi

...hurm...idk how to start it...org kata cinta itu buta...bg aku,mmg betol...tp...cmna korg rsa klau kapel korg tu lebih kaya dri korg,lebih berpengaruh dri korg, (klau korg gurl,that ok la tp klau boy plak???) ...senang ckap x setaraf la...seyesly,aku nie bkan org senang tp x ssah sgt...aku cinta dia tp aku ngan dia cam langit ngan bumi...maybe aku bleh dpat an dia tp aku xleh bg kemewahan kat dia...skrng maybe dia ckap ok,but later kita xtau...aku just bleh bg kasih syg je kat dia,aku hnya bleh care je psal dia tp aku xleh bg dia kemewahan...tp aku ikhlas cinta dia...im sorry syg...i need time to alone...i cant do my promise to text u tonight...abg agak trtekan skrng...sori if i dont reply ur sms...

No comments:

Jika kau mengerti.

Jika kau mengerti. Apa yang telah aku lalui selama ini. Menempuh dunia yang besar ini seorang diri, Membawa hati yang telah dilukai...