"kalau aku boleh buat orang di sekeliling aku gembira,aku juga akan gembira walaupun aku sebenarnya derita"

aku tulis apa yg aku rsa,apa yg aku alami n apa yg aku rsa berkaitan ngan aku wlpn bnda tu ada kna mngena ngan org lain..

Saturday, February 11, 2012

better and better..

salam..


kehadapan, kiri, kanan, belakang, atas dan bawah..huuu..ape yg aku ngarut nie..act aku nk citer tntng arinie. aku ada la wat keje skit sak java programming..then tgk movie..tp tgk at lam bilik je sbb xde org nk tman aku g tgk wayang..so yg pling sng, download and tengok sdn bhd la..heee..okok, aku tgk citer nie..2 2 citer hantu..



ok la, mai cek nk komen skit sal citer nie..cek tgk citer nie, bleh la, xde seram sgt..tp yg pnting. cek terhibur la.. ;)

rating : 3/5 (seram kurang)


yang nie aku xmo komen byk, mmg best..terutama skali sara ali, mmg mnjadi la..then tgk syere ayob yg cute..OMG..heee, asa cam fall in love la plak..eyh2, ape aku ckap nie..kesimpulan citer nie mmg seram, aku tgk antu merangkak at dinding..heeee

rating : 10/5 (sbb mmg seram)




ok, nie plak sal team kesayangan aku..KEDAH..mlm nie ada live Kedah vs Sabah..hope Kedah bleh menang..aku dok tgk gak game Sabah nie, nk ckap lemah, xlemah, nk ckap kuat, bleh than..so, to all Kedahan, lets support our team..PULUN KEDAH PULUN..harap gandingan import baru kedah menjadi la malam nie..



ok la, sebelum aku mengundur diri, jom kita renungkan qoute nie..




yang ikhlas : imperfect boyz

6 comments:

pelangiisya said...

first time jenguk sini...

Muhammad Shukri Che Lah said...

thanx for visiting.. ;)

miss faten said...

Tapi kat Malaysia dah banyak sangat cerita hantu, macam berjangkit-jangkit. Bosan :B

Muhammad Shukri Che Lah said...

heee..but for me, ok la..an best law malaysia wat citer ngeri2..bukan seram tp ngeri.. ;)

Princess Nusy said...

tkut tgk cte hantu..huhu..mcm2 hantu skrg ni..ngeriii..hehe ^^

Muhammad Shukri Che Lah said...

heeee..law takut, tgk la waktu siang.. ;P