Friday, February 10, 2012

today activity (11/2/2012)

harinie xde ape pun yg aku wat..just men game and download movie..movie yg aku download ialah Bujang Terlajak and Sumpahan Kum Kum..

Bujang Terlajak tu aku dh tgk..nk kata best, bleh la, citer tu cam kosong je..hahaha..sorry la..nie pendapat aku..yg Sumpahan Kum Kum tu plak, esok pg bru nk tgk ;)  ..

malam plak aku just wat sedikit revision tentang java programing 1, subjek aku tuk sem 5 nie..wat msa skrng nie, still xmencabar ag sbb lebih kurang je ngan C++ yg aku blaja dlu..

so, sblm aku mngundur diri nk tido nie, aku ada satu pict yg memotivasikan aku tuk harinie ini dan hari2 seterusnya..korang cuba la renung2kan dan pikir2kan..



gud nite all..sweet dream.. ;)

1 comment:

Anonymous said...

xtgk lg bujang telajak tu..yeke xbest?huhu..^^

Jika kau mengerti.

Jika kau mengerti. Apa yang telah aku lalui selama ini. Menempuh dunia yang besar ini seorang diri, Membawa hati yang telah dilukai...