Saturday, February 18, 2012

permulaan yg bosan tap penghujung yg gembira

salam

arinie aku nk citer sal ari sabtu 18/2/2012
ari tu besday aku n my niece, Irdina Qasrina
nie gmbr Dina and aku

Tengah makan jagung

so, ari sabtu (18/2/2012) umor aku dh msuk 23 thun manakala Dina plak 3 tahun..beza 20 tahun..
so, org yg first wish besday aku adalah Fiza, coursemate aku..thanx fiza..and xlupa juga pada yg len yg wish..ramai juga, so thanx yo very much.. =)




okok, smlm aku g stadium tgk bola, kedah vs selangor pkns..mmg berbaloi la aku amik tiket rm12..sbb puas ngan game tu, plus xkena hujan sbb dok at tmpt berbumbung..hee..aku p sorg je..so, nie la keputusan nyer..

KEDAH 1 (4) - (2) 1 SELANGOR PKNS




pape pun, mmg best la sbb men 90minit + 30minit + penalti = kedah menang..
mmg penamat hari aku yg gembira la..



No comments:

Jika kau mengerti.

Jika kau mengerti. Apa yang telah aku lalui selama ini. Menempuh dunia yang besar ini seorang diri, Membawa hati yang telah dilukai...