Wednesday, October 14, 2009

bulan ko wat aku tension r!!!

....seyesly fucking shit...hari yg amat malang skali bg aku...dh lma aku x nages...but arinie ada sorg tu berjaya wat aku nages...aku xthu pe motif dia...tp aku xkisah...aku dh byk kali kna...aku dh lali ngan semua nie...ptut la ptg td aku rsa nk mati je...adek opie plak dok marah aku...jgn sebut psal mati la...adek,abg mntak maaf...abg x ptut ckap cm2...ajal maut jodoh pertemuaan ditangan tuhan...aku kna pasrah...kesedihan itu sbahagian dari hidup aku...yg happy muka aku...yg sedih hati aku...pe pn aku x brdndam ngan dia...thanx atas penjelasan yg x jelas tu...ntah la...aku tgh pening...ngan msalh prasaan...ngan mslah duit sbb kad aku wat hal...ngan mslh diri sndiri...senang kata hidup aku = masalah...xde sapa yg aku bleh kongsi...even aku ramai adek...nvm...aku bru je brenti nages...nages aku bkan nages tipu...aku nages sbb ia dtg dri hati aku yg sedih...hati aku yg trluka...xper...aku akan try to fix myheart...but...after get back my heart from someone that i love....adek mira aku penah kata...hidup nie slalu kejam ngan kitaorg...mmg btol kata adek...abg x nafikan...esok pg aku igt nk kuar g pantai bersih jap...lam pkul 6.00pg...aku dh gila...aku btol2 kna amik msa utk trima apa yg berlaku...








to bulan...ko la pnca mslh nie...klau ko x mncul...aku hidup bhagia je ngan adeq aku...ko wat aku ngan dia bertengkar...ko hampir wat aku mati ko thu x???...mulai skrng,ko jgn muncul lg dlm ym aku...aku dh delete nma ko...ko x jujur...ko keje kat JJ la...umor 19 la...pe lg yg ko nk tipu....ko silap skit je...tp aku bleh hidu silap ko...fuck r!!! ...

No comments:

Jika kau mengerti.

Jika kau mengerti. Apa yang telah aku lalui selama ini. Menempuh dunia yang besar ini seorang diri, Membawa hati yang telah dilukai...