Monday, October 12, 2009

please help me if u love me...

...owh no...
...im going crazy...
...cian kat si dia...
...aku wat dia srba salah...
...wat msa nie elok aku seorg2 dlu...
...aku nk pikir balik pe yg trjadi...
...aku nk cari jalan penyelesaian...
....dont call or text or ym or fb on ms or fs or tagged or anythings except it really2 urgent...
...i hope all of u can understand me...
...aku bru pas ckap ngan ma aku...
...aku rindu giler ngan ma n abah aku...
...aku nk rehat ...
...sehari pn jadi la...
...aku benar2 nk lari dri hidup nie sebentar...
...aku nk amik msa utk tenang kan haty aku...
...bila aku kmbali nnt...
...aku akan layan korg semua cam biasa...

No comments:

Jika kau mengerti.

Jika kau mengerti. Apa yang telah aku lalui selama ini. Menempuh dunia yang besar ini seorang diri, Membawa hati yang telah dilukai...