Friday, October 23, 2009

try to make my life better but ....

...bateri fon aku dh low...aku nk marah dia but aku xleh slahkan dia...kenapa aku slalu pntingkan prasaan org sedangkan prasaan aku nie xde spa nk jga prasaan aku...shit...aku baik sgt ke???...btol kat adek ebowt...org baik slalu kena pijak kepala...pe yg aku bleh wat???...charger aku dh rosak...bkan aku x pesan,aku pesan...tp nk wat cmna...dia mmber aku...aku serba salah...yg aku mampu buat smntara wak2 nie adalah bersabar...hati aku nie dh trlalu byk luka...dh byk kali trguris...klau aku mati...aku wat org yg syg aku sedey...idk what to do...please help me...arrrrrghhhhhh...life so cruel to me...let me die if that the best ways to all...please take my life...i try to be strong but i fail...im a loser...

No comments:

Jika kau mengerti.

Jika kau mengerti. Apa yang telah aku lalui selama ini. Menempuh dunia yang besar ini seorang diri, Membawa hati yang telah dilukai...