Tuesday, April 5, 2011

HAPPY BESDAY MURNI..

HAPPY BESDAY MURNI..WISH U BEST OF LUCK!!.


malam selasa sgt best..celebrate besday adek aku,muni kt pizza hut..mcam2 yg berlaku..dia bayar..lol..abg n kak dia pun dtg..aku byk abis an msa smbang ngan abg dia..bdw, balak dia pun dtg raikan..overall happy la..skrg tgh pk psal cyber..esok ada presentation..huhu..hope Cik M ok..td dia dh boom kt klas 1 ag.. :p ..xper,esok pg just wat yg trbaik..jgn bg dia mrah.. :D ..esok klas pg 2 jam je..khamis pun sma 2 jam je..start pkul 8 pg-10..haha..kna bgn awl..tp lpas tu dh ok..minggu depan rehat sbb 2 minggu ag dh final..aku dh sedia nk final(sedia ke??.lol)..aku tgk carry mark aku pun byk yg mberangsangkan..kira dlam final aku kena skor so that bleh la dpat AKJ ag..aku harap aku dpat skor lebih dri bella bell n mina aka comot..mmg ssah tp aku akan usaha.. =) ..chaiyok2!!. ngan tunang aku yg byk bg smgt..kdng2 ada gak cam salah paham tp bg aku normal la smua tu..bby, i love u so much!!.thanx k.. <3

No comments:

Jika kau mengerti.

Jika kau mengerti. Apa yang telah aku lalui selama ini. Menempuh dunia yang besar ini seorang diri, Membawa hati yang telah dilukai...