Thursday, April 7, 2011

men bowling part 1 and besday muni part 2.

kelmarin petang ada tournement bowling..haha,..kelab computer punya event..aku n da geng pun msuk la..group aku ada aku,din,najmi,mira,murni n akmal..pusingan pertama kami mnang tp psingan kedua kami dh xlarat sgt tmbh2 gegurl.. ;p ..so skor kami pun makin kurang..last skali dpat no 4..ok la tu dari 7 team.. :D ..enjoy gak hari tu..dpat release tension yg melampau..thanx to lecture kami, cik iza yg ajak.. :p ..aku n da geng smbl men bowling tu, bergambar sakan..haha..t aku upload gambar aku n da geng tgh men bowling..aku stop dlu kt sni..t aku tulis len..



nie gambar time besday muni aritu..kt pizza hut..
ok kita start ngan besday gurl dlu..

nie antara kwan2 n keluarga murni 

okok nie panas skit..nie balak dia

nie plak pizza

No comments:

Jika kau mengerti.

Jika kau mengerti. Apa yang telah aku lalui selama ini. Menempuh dunia yang besar ini seorang diri, Membawa hati yang telah dilukai...