Friday, April 22, 2011

so far so good..i still can handle

so far aku dh abis 3paper..ada ag 3paper..lucky nisah ada tuk dgr mslh aku..thanx skali ag nisah..nisah nie slah seorg junior aku kt POLIMAS..pas final exam nie aku cuti 2 bulan..tp...tp..aku xtau nk wat aper ngan 2 bulan tu..kira nk cari keje nie..tp xtau keje pe..huhu..igt nk keje kt cc.. :) ..pas cuti 2bulan nie gak aku akan pratikal di hospital..org pun pelik ngan aku..amik coz programming tp pratikal kt hspital..haha..aku bukan pratikal tuk jd nurse..kt hspital tu ada jbtan teknologi maklumat..kt situ la nnt aku akan cuba tuk promote diri aku..haha..aku nk timba ilmu sebanyak yg mungkin dri org2 lama kt lam jabatan tu..so, skrg aku masih dalam landasan tuk dpat akj (anugerah ketua jabatan)..smua soalan yg aku jwab, smua aku yakin..


Ketua jabatan JTMK bg sijil dan cenderamata kt aku

No comments:

Jika kau mengerti.

Jika kau mengerti. Apa yang telah aku lalui selama ini. Menempuh dunia yang besar ini seorang diri, Membawa hati yang telah dilukai...